eBook:
Branding the Phone Call

كتاب إلكتروني:
التمييز التجاري لمكالمة الهاتف

The Proof is in the Pickups: The New Marketing Technology That Can Significantly Boost Connection Rates

Think of this eBook as your official introduction to branded calling.

What's Inside

  1. Why customers aren’t answering your calls
  2. How to brand outgoing calls with your business name & logo
  3. The untapped potential of branded calls as a marketing tool
  4. How businesses are seeing returns of all kinds with our solution
  1. Why customers aren’t answering your calls
  2. How to brand outgoing calls with your business name & logo
  3. The untapped potential of branded calls as a marketing tool
  4. How businesses are seeing returns of all kinds with our solution

تكنولوجيا التسويق الحديثة التي تعزز معدلات التواصل بشكل ملحوظ

مقدمة مفيدة عن التمييز التجاري للمكالمات.

الكتاب يحتوي على الآتي

  1. لماذا لا يرد العملاء على مكالمتك
  2. كيف تميز تجارياً المكالمات الواردة باسم الشركة والشعار الخاص بك
  3. إمكانية غير مُستغلة للمكالمات الموسومة تجارياً كأداة تسويقية
  4. كيف تستطيع الحصول على عوائد من مختلف الأنواع عبر حلولنا الذكية
  1. لماذا لا يرد العملاء على مكالمتك
  2. كيف تميز تجارياً المكالمات الواردة باسم الشركة والشعار الخاص بك
  3. إمكانية غير مُستغلة للمكالمات الموسومة تجارياً كأداة تسويقية
  4. كيف تستطيع الحصول على عوائد من مختلف الأنواع عبر حلولنا الذكية